pjotrtje wrote:"3 ten oosten"... Ik ken iemand die dan meteen los gaat op "China is een echte groeimarkt, ik denk dat Trans met de aankoop van 6x 787-9 precies voldoende capaciteit heeft om die bestemmingen succesvol aan te doen"
Ik zat zelf te denken aan 3x 77W. Deze komen van KLM. Die heeft ze toch niet meer nodig door productieverplaatsingen naar Parijs. Lol
Roel wrote:Komende dinsdag wordt het zomerschema voor 2017 bekend gemaakt. Vooralsnog nu 5 nieuwe bestemmingen op het lijstje. 4x vanaf AMS en 1x vanaf EIN. 2 bestemmingen liggen ten noorden van Nederland, 3 ten oosten van ons.
Ik begreep dat er ook 1 nieuwe zuidelijke bestemming bijkomt.
Ik wil even reageren dat er in Nederland een grote ophef is ontstaan over mogelijke seksuele affaire van een vrouwelijke purser die zelf getrouwd is met getrouwde mannelijke piloten op Boeing 737 en in het hotel waarmee crew overnachtte. Ik denk dat te maken heeft met huwelijk van de purser die niet echt gelukkig schijnt te zijn. Waar ook de man van de purser we namen van de piloten graag publiek wilde bekendmaken op het internet, waar zijn vrouw via de rechter wil voorkomen dat dit gebeurt. Maar dat kan voor haar zelf grote gevolgen hebben op haar werk als purser, zowel dat zij bij Transavia vrijwel onmogelijk is om te blijven werken, en het is voor haar beste dat ze bij een andere maatschappij aan slag kan, met schone lei. Ze maken wel eens grote fouten op hun werk, waar ook proffesionaliteit ernstig kan onder lijden, ook voor anderen grote problemen kan zorgen. Seks in de cockpit is ook echt gevaarlijk als ze op de grote hoogte vliegen. We moeten privé en werk gescheiden houden.