nuckleuz wrote:
Ik mag hopen dat je dit soort redeneringen niet beroepsmatig aan het toepassen bent? Deze argumenten raken namelijk kant noch wal. Wat is jouw definitie van een 'main carrier'? BMI heeft 2 dagelijkse E135 vluchten op de route BGY-MUC. Dat is een dagelijkse capaciteit van 74 stoelen. Oftewel 39% van de capaciteit van een enkele Ryanair vlucht.
Capaciteit heeft hier niets mee te maken. BMI is inderdaad niet per se een 'main carrier', dat heb ik misschien verkeerd geformuleerd. Al vliegt BMI hier wel met Lufthansa codeshare, dus in dat opzicht is het wel een main carrier. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat deze luchthavens wel degelijk aansluiting hebben op een hub luchthaven en daarmee wereldwijde overstapmogelijkheden hebben in het netwerk van Star Alliance. Eindhoven heeft dat niet, zo simpel is het. Ik wil deze discussie graag met jullie verder voeren, maar dit topic lijkt mij daarvoor niet het juiste.