Moderator: gatso76
Even kijken bij topic "inside de hangars", staat het gemeld dit jaar en vorig jaar.Numbercruncher wrote:Hela!
Mij viel op dat in hangar 32 inmiddels 2 FlyBE-toestellen verblijven:
In de linkerhoek (van buiten gezien) de inmiddels van de meeste onderdelen ontdane G-JECP, van de main gear failure begin 2017.
In de rechterhoek (in het paars) de G-JEDU, die november 2017 op Belfast zonder neuswiel landde, en 'by the looks of it' met wat stukjes van de 'CP wordt opgelapt.
'DU is volgens fr24 op 21 februari binnengekomen vanaf Exeter (foute landing op Belfast was 10 nov, op 15 dec is-ie van Belfast naar Exeter geferried).
Verder niet mateloos interessant, maar ik had het ook nog nergens voorbij zien komen.
Grtz,
Robert W
Voor de duidelijkheid: de G-JECP staat er al wat langer (23 februari 2017 op de 22 geland, volgende dag volgens mij al in deze hangar geplant).Mij viel op dat in hangar 32 inmiddels 2 FlyBE-toestellen verblijven:
In de linkerhoek (van buiten gezien) de inmiddels van de meeste onderdelen ontdane G-JECP, van de main gear failure begin 2017.
In de rechterhoek (in het paars) de G-JEDU, die november 2017 op Belfast zonder neuswiel landde, en 'by the looks of it' met wat stukjes van de 'CP wordt opgelapt.
'DU is volgens fr24 op 21 februari binnengekomen vanaf Exeter (foute landing op Belfast was 10 nov, op 15 dec is-ie van Belfast naar Exeter geferried).
Verder niet mateloos interessant, maar ik had het ook nog nergens voorbij zien komen.
En het is simpelweg ook interessant om hierover te lezen.Numbercruncher wrote:Hela!
De nieuwswaarde zit 'm in het feit dat de G-JEDU er (ook) staat.
Inmiddels is de G-JEDU dus weer opgelapt en vertrokken (14 juni naar BHX, en direct aan het werk gezet). Ik heb de foto's van de G-JECP nog eens goed zitten bekijken, en bij nader inzien denk ik toch dat ze ook die aan het oplappen zijn: weliswaar is de bak aan de rechterkant (vleugel en romp) nogal ontdaan van onderdelen en verf, maar dat was ook de zijde die 'de grond vond'.Numbercruncher wrote: In de linkerhoek (van buiten gezien) de inmiddels van de meeste onderdelen ontdane G-JECP, van de main gear failure begin 2017.
In de rechterhoek (in het paars) de G-JEDU, die november 2017 op Belfast zonder neuswiel landde, en 'by the looks of it' met wat stukjes van de 'CP wordt opgelapt.
'DU is volgens fr24 op 21 februari binnengekomen vanaf Exeter (foute landing op Belfast was 10 nov, op 15 dec is-ie van Belfast naar Exeter geferried).
Verder niet mateloos interessant, maar ik had het ook nog nergens voorbij zien komen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more