In ieder geval niet naar Corendon Dutch zoals werd beweerd op pagina 24.Sky wrote:Dan moet er nu dus een grote fout gemaakt zijn in Seattle. Hij gaat toch naar Corendon Airlines en reg is TC-MKS.Sky wrote:Van der Heijden zal het dan wel weten denk ik. Maar hoe ben jij aan die info gekomen? Waar staat het?B767-300ER wrote:Dat is dan anders dan eerst door Steven van der Heijden werd beweerd.
Is nooit iets anders aan de orde geweest hoor.
Dat is zeker waar. Maar ook niet naar Corendon Europe, zoals jij beweerde toen der tijd op een uitspraak van Van Der Heijden. Ik wacht overigens nog op een link naar een artikel waar jij die uitspraak vandaan hebt.B767-300ER wrote:In ieder geval niet naar Corendon Dutch zoals werd beweerd op pagina 24.Sky wrote: Is nooit iets anders aan de orde geweest hoor.
Sky wrote:Van der Heijden zal het dan wel weten denk ik. Maar hoe ben jij aan die info gekomen? Waar staat het?B767-300ER wrote:Dat is dan anders dan eerst door Steven van der Heijden werd beweerd.
Dat dit alleen een CND topic is, dat stadium ben ik al lang gepasseerd. Neem bijvoorbeeld het vliegtuig in de tuin van het hotel, de CXI base in TLV en de CAI route naar ECN. Nu snap ik wel dat het voor mensen verwarrend kan zijn dat er 3 Corendon luchtvaartmaatschappijen zijn.B767-300ER wrote:Je hebt helemaal gelijk! Wist niet dat dit zo hoog zit bij jou dat je daar een paar maanden later nog steeds op zit te wachten......
Ik had dat ergens gelezen dat dat toestel Europees (Maltees??) geregistreerd zou gaan worden. Geen idee waar. Meen ergens met een persoonlijk intervieuw met hem over hemzelf, Corendon, de vloot etc. Geen link oid.
Overigens ook verder niet naar een link gezocht nav jouw vraag omdat ik het idee had dat dat de discussie helemaal niet was.
De discussie was alleen dat het toestel voor wel of niet voor CND zou zijn. (Daar dit het CND topic is). Dat trachtte ik met mijn uitspraak te ontkrachten alleen dacht ik CND/CAI europe en bleek het, zoals jij beweerde, CAI Turkije te zijn.
Maar kennelijk zit het jou nogal hoog dat je er maanden later nog eens op terug komt.
Bij deze. Jij hebt gelijk en ik niet.
Lekker belangrijk verder . Het ging erom dat CND hem niet kreeg (tenslotte CND topic) wat wel werd beweerd. En dat hebben zowel jij als ik (succesvol?) bestreden. Geen idee waarom dat dan verder nog uitmaakt of het voor Europe of voor Turkije is daar dit het CND topic is....
Turkse Corendon heeft er voor gekozen om niet mee te gaan met het nieuwe kleurenschema van CND. Het kleurenschema dat je nu op de Max ziet is het “nieuwe” van de CAI en CXI.B767-300ER wrote:Zijn er al Kisten van CAI en CXI in het nieuwe kleurenschema dan? Of is het nieuwe schema alleen voorbehouden aan CND?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more