Exact dezelfde vraag is ook op de vorige pagina reeds gesteld. Helaas nog zonder antwoord.robin27198 wrote:Enig idee welke kisten als eerste de nieuwe winglets gaan krijgen?
Exact dezelfde vraag is ook op de vorige pagina reeds gesteld. Helaas nog zonder antwoord.robin27198 wrote:Enig idee welke kisten als eerste de nieuwe winglets gaan krijgen?
nuckleuz wrote:N739MA, gaat vanaf RTM vliegen.Aircolours wrote:Wordt naar alle waarschijnlijkheid een Miami Air 737-800Aircolours wrote:Inhuur zomer:
Verder vanaf juli nog 1 inhuur. Welke is nog onbekend.
Het gaat initieel om 5 machines die de SSW's gaan krijgen. Het betreft ALC machines en bij mijn weten zijn dat de PH-HSK/HSM/HXB/HXC/HXG.B767-300ER wrote:Exact dezelfde vraag is ook op de vorige pagina reeds gesteld. Helaas nog zonder antwoord.robin27198 wrote:Enig idee welke kisten als eerste de nieuwe winglets gaan krijgen?
Waar baseer je dat op?? Je zou er zomaar eens heel erg naast kunnen zitten.Berven1 wrote:Echter vind ik een Boeing 737-MAX10 te groot voor Transavia, want ze kunnen dan moeilijk 230 passagiers in een toestel op een vlucht krijgen.
Beste Berry,Echter vind ik een Boeing 737-MAX10 te groot voor Transavia,
Chapeau: je weet wel hoe je een speculeer en discussie-forum naar de kroon steekt! Veel zelfspeculatie en discussies met jezelf.Berven1 wrote:Transavia gaat vliegen met Boeing 737 MAX vanaf 2021
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... ng-737-max
Het lijkt sterk op dat Transavia bezig is met onderhandelen met Boeing voor een order van Boeing 737 MAX toestellen. Zowel denk ik dat ze alleen Boeings 737-MAX8-200's én Boeing 737-MAX8 gaan bestellen, echter is het niet uitgesloten dat ze nog grotere Boeings 737 nog willen hebben, zowel Boeings 737-MAX9. Echter vind ik een Boeing 737-MAX10 te groot voor Transavia, want ze kunnen dan moeilijk 230 passagiers in een toestel op een vlucht krijgen.
We gaan van uit dat ze gewoon voor Boeing 737-MAX8 zowel dat dit gedoodverfde kandidaat is om Boeing 737-800 op een duur te vervangen. Het zou om 40-60 toestellen gaan en gaan ze verdelen over Hollandse en Franse Transavia.
230 man door 1 deur (de-)boarden helpt niet qua afhandelings-omdraaitijd..HV757 wrote:Beste Berry,Echter vind ik een Boeing 737-MAX10 te groot voor Transavia,
Ook ik denk dat je er best wel eens naast kan zitten, maar licht het vooral toe.
Benieuwd naar jouw aanvullende info.
Grt Frank
Hoi Frank,HV757 wrote:Beste Berry,Echter vind ik een Boeing 737-MAX10 te groot voor Transavia,
Ook ik denk dat je er best wel eens naast kan zitten, maar licht het vooral toe.
Benieuwd naar jouw aanvullende info.
Grt Frank
Klopt, maar Boeing had beter om 1 deur extra kunnen installeren op een romp, dan had het wel veel meer kunnen helpen met (de-)boarden qua afhanelings-omdraaitijd. 230 man voor één duur is dan inefficiënt voor lowbudget maatschappijen, maar vroeger met Boeing 757 was het ook zo dat mensen moeten (de-)boarden door deur 2. Eigenlijk was het veel handiger dat een grotere toestel 2 deuren moeten openen voor snelle (de-)boarden van passagiers, waarbij 2 aviobruggen geleidelijk op apart op deur 1 en deur aangesloten kunnen worden.B767-300ER wrote:230 man door 1 deur (de-)boarden helpt niet qua afhandelings-omdraaitijd..HV757 wrote:Beste Berry,Echter vind ik een Boeing 737-MAX10 te groot voor Transavia,
Ook ik denk dat je er best wel eens naast kan zitten, maar licht het vooral toe.
Benieuwd naar jouw aanvullende info.
Grt Frank
Aan de andere kant, als je niet in de breedte (vloot) kan groeien door de slotproblematiek, dan maar in de lengte (van het toestel)
Gaat die 737-700 voor een tijdje naar KLM of vast zoals de HSE/HSD? Enig idee op welke termijn die gebeurt?Aircolours wrote:Lease van Miami Air is verlengd tot einde van het zomerseizoen. Verder gaat er een 737-700 voor KLM vliegen.
Het betreft een tijdelijke lease die dit jaar nog start. Exacte data nog niet bekend.Biem wrote:Gaat die 737-700 voor een tijdje naar KLM of vast zoals de HSE/HSD? Enig idee op welke termijn die gebeurt?Aircolours wrote:Lease van Miami Air is verlengd tot einde van het zomerseizoen. Verder gaat er een 737-700 voor KLM vliegen.
Mvg,
Biem
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more