Blijft low level vliegen... RAD restricties in Europapatrick@tediek.com wrote:De BFU is onderweg naar Spanje. Vliegt op 19.000 voet (vrij laag) boven Reims.
Weet iemand het totale aantal vlieguren/cycles van de PH-BFU (incl. de laatste vlucht naar Teruel) ?Aircolours wrote:De ex KLM 747-400 PH-BFU vertrekt op 7/5 om 08:30LT als KL9875 naar Teruel.
112442/12587?747classic wrote:Weet iemand het totale aantal vlieguren/cycles van de PH-BFU (incl. de laatste vlucht naar Teruel) ?Aircolours wrote:De ex KLM 747-400 PH-BFU vertrekt op 7/5 om 08:30LT als KL9875 naar Teruel.
Straight to Transavia?Aircolours wrote:Delayed for a few months.CaptainRoPro wrote:Iemand meer info over de laatste B738 PH-BCL?
Because?B767-300ER wrote:Straight to Transavia?Aircolours wrote:Delayed for a few months.CaptainRoPro wrote:Iemand meer info over de laatste B738 PH-BCL?
[/quote]Bennie wrote:Delayed for a few months.CaptainRoPro wrote:Iemand meer info over de laatste B738 PH-BCL?
Waarom is dit vreemd?nemaco wrote:Zo vreemd dat niemand het weet wanneer BCL geleverd gaat worden en dat ik er nergens iets over lees...
Bennie wrote:Delayed for a few months.CaptainRoPro wrote:Iemand meer info over de laatste B738 PH-BCL?
Gietje wrote:Waarom is dit vreemd?nemaco wrote:Zo vreemd dat niemand het weet wanneer BCL geleverd gaat worden en dat ik er nergens iets over lees...
Misschien zijn ze er wel, maar kiezen ze er voor om dat niet te melden. Dit forum is niet het communicatie systeem van de KLM. Ik zie dat je het nu 4x hebt gevraagd in dit topic dus misschien moet de conclusie dan zijn wel dat je even geduldig moet wachten totdat er nieuwe info isnemaco wrote:Ik kan me niet voorstellen dat niemand op dit forum zou weten waarom BCL voorlopig niet geleverd zou worden. Je leest ook in de media niets over een maandenlange vertraging, zelfs niet via de interne B737 KLM mail. Elbers sprak vorige week nog is zijn column over de vierde 737.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more