Waarom als ik vragen mag?B767-300ER wrote:Handig. Errug handig.76-er wrote:RR motoren op de T7 zag ik trouwens, is dat TD-technisch gezien wel handig?
Dit is al bijna weer gedoemd te mislukken
En als het aan de leasemaatschappij ligt dan moet hij op AMS staan. Die loopt namelijk niet warm van overnachtingen op PBM heb ik gehoord. Als je na een overnachting op PBM je neus ophaalt in die kist zit je meteen op kruishoogte.B767-300ER wrote:KLM 777= GE
Geen spare onderdelen voor RR op Amsterdam dus.
En daar staat de kist het meeste.
Lijkt mij stug. Alle zogenoemde terible teens hebben ondertussen onderdak zover ik weet.76-er wrote:En dan de 787, klopt het dat het er eentje van de “Terrible Teens” wordt?
Korean heeft geen -8s, alleen -9s en zitten niet in de lage ln’s.B767-300ER wrote:De terrible teens zijn de l/n 10 tot en met l/n 22 en zijn in dienst van Air Austral, Korean, JAL, BBJ en Ethiopian.
Van de l/n 1 tm 9 zijn in bezit van ANA en de Mexicaanse president..
Ik was in de veronderstelling dat ln 11 (N507BJ) een 787-8 BBJ is ,welke eerdaags geleverd wordt aan de Korean Government die gevlogen gaat worden door KoreanE-R-I-C wrote: Korean heeft geen -8s, alleen -9s en zitten niet in de lage ln’s.
Zoals ik dus al zei en wat je weggeknipt hebt in je quote van mijn tekst....E-R-I-C wrote: Ln 1 tm 5 zijn van Boeing, 6 Mexican AF, 7,8 en 9 zijn van ANA.
LN1,2 en 3: Boeing heeft deze machines gedoneerd aan musea etc. Zijn niet luchtwaardig meer.B767-300ER wrote: Van de l/n 1 tm 9 zijn in bezit van ANA en de Mexicaanse president. 1 is er gesloopt en de anderen zijn allemaal voor andere doeleinden/musea ingezet.
Ja. Of SLM moet dagelijks gaan vliegen.B777-300ER wrote:Als de 787 er is, staat dit toestel dan ook 3 dagen per week stil op Amsterdam?
LN4 is nog actief voor Boeing maar zou inderdaad verkocht kunnen worden. LN1 t/m 3 zullen niet meer vliegen. Dat geldt ook voor LN5 want die is gesloopt.B767-300ER wrote: Van de l/n 1 tm 9 zijn in bezit van ANA en de Mexicaanse president. 1 is er gesloopt en de anderen zijn allemaal voor andere doeleinden/musea ingezet.
LN1,2 en 3: Boeing heeft deze machines gedoneerd aan musea etc. Zijn niet luchtwaardig meer.
LN4 staat op de buffer op KBFI, volgens mij nog steeds voor tests, en anders klaar om ontmanteld te worden,
LN5 is reeds gesloopt/ontmanteld.
6 tm 9 zijn van Mexico en ANA, waarbij moet worden opgemerkt dat de mexicaanse kist (LN6) stored staat op VCV
Maar wellicht is deze informatie ook achterhaald en heeft Boeing LN 1 tot en met 3 weer in haar bezit en gaat 4 ook verkocht worden.
Aan LN 5 heb je een hoop werk om die weer vliegend te krijgen:
https://mobile.twitter.com/JenSchuld/st ... 3619075072
De Mexicaanse 787 is een BBJ...cHabu wrote:Ik ben niet heel goed thuis in deze materie, maar is het een raar idee om te veronderstellen dat de ex-Mexico 787 een kandidaat kan zijn ?
Weet niet hoeveel werk het is om deze commercieel inzetbaar te maken.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more