Komt me zeer bekend voor! Er zal mettertijd' een B747 SIM omgeruild worden voor een tweede 787.Iemand91 wrote:@Fiets; bedankt voor de lijst met data. In ieder geval waardering daarvoor vanaf mijn kant!
Anywho; PH-BQH vliegt momenteel boven Duitsland terug naar Amsterdam. Planning loopt dus nog lekker.
Wat betreft de simulators; de registraties daarvan zijn toch:
A330: PH-AOG "Cockpitplein"
737: PH-BXX "De Blauwe Vogel"
737: PH-BXQ "Phoenix"
787: PH-BHQ "Vlijtig Liesje"
777-200: PH-BQX "Fort Spijkerboor"
777-300: PH-BVX 'Hundred Acre Wood"
747-400: PH-BFQ "Atlantis"
747-400: PH-BFX "Olympia"
Welke er tegenwoordig nog staan, geen idee.
Klopt. Iemand anders merkte dat al op dat de schaalmodellen vaak een J als regie hebben.Iemand91 wrote:@Fiets; bedankt voor de lijst met data. In ieder geval waardering daarvoor vanaf mijn kant!
Anywho; PH-BQH vliegt momenteel boven Duitsland terug naar Amsterdam. Planning loopt dus nog lekker.
Wat betreft de simulators; de registraties daarvan zijn toch:
A330: PH-AOG "Cockpitplein"
737: PH-BXX "De Blauwe Vogel"
737: PH-BXQ "Phoenix"
787: PH-BHQ "Vlijtig Liesje"
777-200: PH-BQX "Fort Spijkerboor"
777-300: PH-BVX 'Hundred Acre Wood"
747-400: PH-BFQ "Atlantis"
747-400: PH-BFX "Olympia"
Welke er tegenwoordig nog staan, geen idee.
Als KL9877, en taxied nu,totaal 7 triples, voor een schilderbeurt op MLA,en dit is dus nummer 4 als het goed is.robin27198 wrote:PH-BQL gaat vanmiddag naar de schilder vertrektijd 17:25LTIemand91 wrote:
7 februari 2020 15:50
Laatste update: 3 uur geleden
Nu KLM in verband met het nieuwe coronavirus wekenlang niet op China vliegt,
kan een deel van het personeel vrij nemen of op cursus gaan.
De vliegtuigen die op de routes naar China zouden worden ingezet,
kunnen eerder in onderhoud of worden gewisseld met toestellen op andere routes.
"Voor de piloten geldt dat KLM de roosters iets verlicht
(ze worden minder vaak ingezet, red.)
en ze de ruimte gebruiken om extra trainingen te doen",
laat een woordvoerder van KLM desgevraagd aan NU.nl weten.
https://www.nu.nl/economie/6029173/klm- ... rhoud.htmlDe vliegtuigen die 'over' zijn, kunnen volgens KLM nu eerder in onderhoud
dan volgens de planning nodig zou zijn.
"En indien noodzakelijk kan extra onderhoud worden uitgevoerd."
Ook kunnen toestellen op andere routes worden ingezet.
"We optimaliseren de vloot", aldus de woordvoerder.
KLM maakte donderdag bekend in ieder geval
tot medio maart niet meer naar China te vliegen in verband met het coronavirus.
Waren dit niet de enige twee toestellen in eigendom?Fiets wrote: EZA mei2022 to Hop
EZB mei2022 to Hop
Dat is correct.Inkjet wrote:Waren dit niet de enige twee toestellen in eigendom?Fiets wrote: EZA mei2022 to Hop
EZB mei2022 to Hop
Samen met de EZF en EZH.Eug14 wrote:Dat is correct.Inkjet wrote:Waren dit niet de enige twee toestellen in eigendom?Fiets wrote: EZA mei2022 to Hop
EZB mei2022 to Hop
Heeft de PH-BFG ook de neuwe registratie TF-AMG gekregen voor dit doel.poereng wrote:Op deze manier kunnen ze componenten serviceable van de kist in Kemble/Cotswold halen en direct op hun eigen vliegende kisten monteren. Anders zouden de componenten eerst langs een zogenaamde shop moeten sturen voor een check, dat kost tijd en geld.
Volgende keer graag even de bron van de foto vermeldenYespur wrote:PH-BKG klaar voor vertrek:
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more