Ik ben het in dit geval niet met je eens. Sorry.747classic wrote:Mijn persoon, de KLM en de AF leiding zullen er geen problemen mee hebben, maar de vlieger vakbonden in Frankrijk zullen het als een rode vlag zien.
Ik ben het in dit geval niet met je eens. Sorry.747classic wrote:Mijn persoon, de KLM en de AF leiding zullen er geen problemen mee hebben, maar de vlieger vakbonden in Frankrijk zullen het als een rode vlag zien.
747classic wrote:Mijn persoon, de KLM en de AF leiding zullen er geen problemen mee hebben, maar de vlieger vakbonden in Frankrijk zullen het als een rode vlag zien.
Echter het zal wel nooit zover komen, gezien de status (en de "guts" om snelle beslissingen te nemen) van het huidige KL/MP cargo.
EZE is sinds medio vorige week weer terug naar normale operaties aldus een pers bericht wat ik tegenkwam toen.mac wrote:Zie ik nu de CKB weer vanuit EZE vliegen op FR24? Dacht dat die bestemming voorbij was.
Och. Wat is nu 1,2 Mljn per maand.737freak wrote:Als men deze kans aan zich voorbij laat gaan dan zou het echt zonde zijn, mits de lease rate lager is dan de CKD destijds.
Dat had ik gemist.E-R-I-C wrote:EZE is sinds medio vorige week weer terug naar normale operaties aldus een pers bericht wat ik tegenkwam toen.mac wrote:Zie ik nu de CKB weer vanuit EZE vliegen op FR24? Dacht dat die bestemming voorbij was.
Mwah..The Dude wrote:eenmalig
Confirmed, de 23ste maakt ook de CKA een tripje naar JFK.The Dude wrote:eenmalig
Ik heb zelf jaren gevlogen met KLM 747-206M 12 pallet combi's, daar waren alleen soms problemen met uitstappen van passagiers na de landing. (DLMAC)The Dude wrote:De vier combi's worden voorlopig op de reguliere lijnvluchten ingezet ( JFK,LAX,MEX,YYZ )
Adhoc voor vrachtvervoer is niet erg zinnig, combi is erg lastig in balans te krijgen -zonder passagiers- en hooguit 12 palletjes leveren niet genoeg op om rendabel te vliegen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more