Er is nu simpelweg gewoon niets te huur.
Alles kan.Keith 747-400 wrote: ↑23 May 2021, 15:41 Kon Martinair niet gewoon een van de ex klm 747s kopen en dan ze laten converteren naar cargo?
In dienst houden van de PH-BFY + ombouw naar vracht in TLV zou inderdaad mogelijk zijn geweest, nog beter zou zijn geweest een van de twee China Airlines "stored'" 747-409F's (B-18702 & 703) te re-activeren, met onderdelen plus motoren van een van de drie laatste active 744 combi's.Keith 747-400 wrote: ↑23 May 2021, 15:41 Kon Martinair niet gewoon een van de ex klm 747s kopen en dan ze laten converteren naar cargo?
De vraag zou wel zijn, in hoeverre is er plaats om op korte termijn een conversion in the plannen (waar dan ook).747classic wrote: ↑23 May 2021, 17:22In dienst houden van de PH-BFY + ombouw naar vracht in TLV zou inderdaad mogelijk zijn geweest, nog beter zou zijn geweest een van de twee China Airlines "stored'" 747-409F's (B-18702 & 703) te re-activeren, met onderdelen plus motoren van een van de drie laatste active 744 combi's.Keith 747-400 wrote: ↑23 May 2021, 15:41 Kon Martinair niet gewoon een van de ex klm 747s kopen en dan ze laten converteren naar cargo?
Maar investeren zou waarschijnlijk toch niet toegestaan zijn door onze regering, zeker niet In "oude " vliegtuigen.
Bovendien de huidige leiding van AF/KLM is op zijn zachts gezegd niet erg "cargo" vriendelijk, terwijl er momenteel veel geld mee is te verdienen.
Aangezien door de veldhoogte (1,624 m / 5,330 ft) een 3-engine ferry geen aantrekkelijke optie was, moest ter plekke een motorverwisseling plaatsvinden.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more