Nihil. Ze heeft meer dan 100000 uurtjes op de klok staan.ErikFB wrote:Kans dat de MCM nog naar een pakjesboer gaat ????
( na conversie natuurlijk)
B767-300ER wrote:Volgens mij gingen ze uiteindelijk alle 3 door de schredder?
Had niet begrepen dat de MCM alsnog te koop zou staan.
Daarbij blijft het raar. Waarom de MCI en MCL wel door de schredder en de MCM niet. Zoveel scheelden de uurtjes niet.
Ze bovenstaande text. De lease maatschappij (eigenaar) zag er geen brood meer in om de MCL een C-check plus Mod te geven. MCI heeft nooit intresse gehad van een klant. Serieuze dan....B767-300ER wrote:Dat begrijp ik. Snap alleen het verschil tussen die 3 kisten niet. Waarom de een wel en de ander niet. Dat bedoelde ik.
Wat de oorspronkelijke bedoeling was was me duidelijk. Ook toen snapte ik het niet
Ik bedoel dat een maatschappij verplicht is een C check uit te voeren voordat ze hem overdraagt aan de lessor. Wat die daarna ermee doet is het prebleem van de lessor. Doet me denken aan de MCG. Nieuw landingsgestel eronder en zo door naar de schroothoop.ErwinS wrote:De deal is niet doorgegaan dus ook geen C check.
Mischien staat de Mike wel in de etalage met erbij vermeldt; C check due.
Meer weet ik ook niet. Ben (helaas) niet meer zo close met de 767 en.
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more