Diarto wrote:Ja, wat denk jij wat daar anders aan is dan bij bv een 777 of A340?Alpha4Delta wrote:Als die A380 komt dan... Heeft Menzies ook al equipment om dat ding af te handelen?
Diarto wrote:Ja, wat denk jij wat daar anders aan is dan bij bv een 777 of A340?Alpha4Delta wrote:Als die A380 komt dan... Heeft Menzies ook al equipment om dat ding af te handelen?
Denk dat het niet zozeer GA & VN zijn, dat zijn dwergen vergeleken bij CZ & MU tevens Skyteam.Gilissen wrote:Logisch dat MH naar OneWorld gaat, Vietnam Airlines en Garuda zijn toch 2 grote spelers in Zuid Azie voor SkyTeam en dan zou MH daar nog eens bij komen. en bij Star alliance is in Zuid Azie ook goed vertegenwoordigt met Thai en SQ. Oneworld nog niet zo. Had liever MH bij Skyteam gezien dan Saudi !
Heb ooit gehoord dat een paar jaar geleden MH in Frankrijk niet al te frisse verkooppraktijken hanteerde op haar vluchten ex Parijs naar Azie ten koste van AF; dat zit/zat zo diep dat AF de MH cout que cout niet in de Skyteam Alliantie wilde hebben...hmv wrote:@phkza
Ik heb zo hier en daar gelezen dat Air France telkens die toetreding blokkeerde..maar op basis waarvan? Zijn er historische redenen voor?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more