Daar bedoel ik mee dat er blijkbaar niet over alles is nagedacht, anders waren er nu niet zoveel problemen en rechtzaken geweest.B767-300ER wrote:Wie bedoel je, Chris?cHabu wrote:Er zullen nu vast een hoop mensen spijt hebben van het 'samenvoegen' van Martinair met KLM.
Ik snap je punt. Maar die baanzekerheid is er mijns inziens indirect wel. Geen rechter die een ontslagvergunning verleend aan een airline die aan de andere kant vliegers bij de vleet loopt aan te nemen.mac wrote:Beste Niels,
Al die rechtszaken schijnen meer nadelen dan voordelen voor het overgrote deel van MP vliegers te geven. Ze hebben baanzekerheid door hun neus geboord zien worden omdat er wat rechtszaken zijn aangespannen en daardoor overeenkomsten ongedaan zijn gemaakt. Hoe langer die rechtszaken duren hoe langer de onzekerheid blijft. Hoop dat ze de rechtbank vermijden en weer de weg naar de onderhandelingstafel vinden.
wingview wrote:MP gaat niet in de verkoop want dan heeft de KLM er weer een concurrent bij terwijl het doel juist was om deze te elimineren.
wingview wrote:Kortom, geen verkoop of geen landingsrechten op SPL voor een X aantal jaren.
Tja, dan kom ik op een pop-up met een registratieverzoek om het te kunnen lezen.76-er wrote:Kennelijk hebben de fransen nu het idee opgevat om de complete vrachtdivisie naar CDG over te plaatsen:
http://fd.nl/ondernemen/453712-1407/air ... erplaatsen
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more