Deze is interessant, gezien de rechtszaak die momenteel loopt omtrent LHC vluchten vanaf Zuid-Amerika naar AMS. Zie het verschil namelijk niet.Michel wrote:Vanaf vandaag op elke donderdag:
0755-1055 GTI5219/EY952 UIO-CUR-AMS-AUH 74Z
Moderator: gatso76
Deze is interessant, gezien de rechtszaak die momenteel loopt omtrent LHC vluchten vanaf Zuid-Amerika naar AMS. Zie het verschil namelijk niet.Michel wrote:Vanaf vandaag op elke donderdag:
0755-1055 GTI5219/EY952 UIO-CUR-AMS-AUH 74Z
Dat kwam doordat LH die rechten niet had, als EY die wel heeft (al dan niet ism AF-KL Cargo) is dit geen probleem.76-er wrote:Deze is interessant, gezien de rechtszaak die momenteel loopt omtrent LHC vluchten vanaf Zuid-Amerika naar AMS. Zie het verschil namelijk niet.Michel wrote:Vanaf vandaag op elke donderdag:
0755-1055 GTI5219/EY952 UIO-CUR-AMS-AUH 74Z
LH had die rechten in principe niet niet nodig want ze maakte een stop op Puerto Rica, US. Vanaf daar naar AMS is normaal gesproken vrij om te vliegen. Alleen de denken ze daar bij de KLM weer anders over, zoals bij zoveel dingen...Diarto wrote:Dat kwam doordat LH die rechten niet had, als EY die wel heeft (al dan niet ism AF-KL Cargo) is dit geen probleem.76-er wrote:Deze is interessant, gezien de rechtszaak die momenteel loopt omtrent LHC vluchten vanaf Zuid-Amerika naar AMS. Zie het verschil namelijk niet.Michel wrote:Vanaf vandaag op elke donderdag:
0755-1055 GTI5219/EY952 UIO-CUR-AMS-AUH 74Z
Deze situatie is anders dan LH, daar de vlucht UIO-AMS door GTI wordt uitgevoerd en de vlucht AMS-AUH door EY. Het gaat dus om twee verschillende maatschappijen onder verschillende bilaterals. Wellicht dat USA carriers wel UIO-AMS vracht mogen vervoeren onder Open Skies. EY mag in ieder geval AMS-AUH doen.76-er wrote:Deze is interessant, gezien de rechtszaak die momenteel loopt omtrent LHC vluchten vanaf Zuid-Amerika naar AMS. Zie het verschil namelijk niet.Michel wrote:Vanaf vandaag op elke donderdag:
0755-1055 GTI5219/EY952 UIO-CUR-AMS-AUH 74Z
So that means less QR Cargo in AMS or no QR Cargo at all anymore?XYZ wrote:QR Cargo has announced the airline will change its 2x/weekly B77F route from DOH-AMS-ORD to DOH-MXP-ORD.
From 1 July 2013 the airline will seize to operate the AMS-ORD-AMS route.
Still QR flights but less. , as the announcement of pax flts is imminent , I expect they had to surrender cargoslots in order to operate the pax flts as the bilateral between NL and Qatar is full. Another result of this is that AMS bound flts are partly operating ex LGGKMwecare wrote:So that means less QR Cargo in AMS or no QR Cargo at all anymore?XYZ wrote:QR Cargo has announced the airline will change its 2x/weekly B77F route from DOH-AMS-ORD to DOH-MXP-ORD.
From 1 July 2013 the airline will seize to operate the AMS-ORD-AMS route.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more