Die tip is al overgenomen. Maandag en dinsdag in een radius van 50 mijl!! Gelukkkig is er ruimte gekomen - gaat er ruimte komen om op zondag overdag nog VFR te vliegen.330/340 wrote:Om lege vliegtuigen te parkeren? Als dat waar is zijn ze nog veel angstiger en gekker dan ik al dacht.
Mijn tip: De aan en uit vliegroutes tot zeker 30km in een ruime cirkel compleet ontruimen !!!
1). We zijn er gek genoeg voor maar even realistisch = waar tover je ineens 1300 gescreende containers vandaan?frank kramer wrote:Het stapelplan (..) van containers langs de Polderbaan verklaart dan weer wel waarom die baan er zo lang van tevoren al uitligt.
De haven van Rotterdam staat vol containers. Op een containerschip stapelen ze misschien wel 8 hoog. Die dingen kunnen vast wel aan elkaar worden gezet.Hurricane wrote:1). We zijn er gek genoeg voor maar even realistisch = waar tover je ineens 1300 gescreende containers vandaan?frank kramer wrote:Het stapelplan (..) van containers langs de Polderbaan verklaart dan weer wel waarom die baan er zo lang van tevoren al uitligt.
2). Als het wat harder waait dan normaal, wat gebeurt er dan want een lege container kan een leuke swing maken.
Er zal ongetwijfeld iets anders zijn dan anders maar dit is bizar. De runway gaat er uit vanwege onderhoud (wat ongetwijfeld zo gepland is dat ze klaar zijn voor de NSS).
Inderdaad, helaas alweer. Onvoorstelbaar hoe moeilijk het is voor kiene hobbyisten die anders de slimste combinaties van info maken om vliegtuigen te scoren, om zich te houden aan wat simpele regels.Richard from Rotterdam wrote:... ik voel weer een split richting Praathuys aankomen...
Inderdaad. Men is al bijna 2 jaar met het organiseren bezig. Echter, het idee om de top te organiseren was van eerder.Optimus wrote:Jullie doen net alsof er één partij of één (huidige) regering is geweest die dit heeft besloten en ten koste gaat van andere uitgaves. Ongetwijfeld lag een dergelijke top al langer op de planken om te organiseren en speelde dit dus al vóór de huidige regering en bezuinigingen. Gelukkig is Nederland geen absolute monarchie o.i.d. waar slechts de wil en ego van een dictator/koning/etc geldt en idereen zich daarnaar te schikken heeft. Er wordt ongetwijfeld zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen van de bewoners, bedrijven, maar ook van de gasten.
Op dit moment hebben wij het Internationaal Gerechtshof en Internationaal Atoomagentschap). Echter de gemeente Den Haag wil meer van dit soort instellingen binnen haar gemeente (begrijpelijk gezien de economische waarde van deze instellingen), en zo'n top is dan goede publiciteit. Als je het zo bekijkt is 40mio (+ een paar dagen ontwrichting van je stad en een deel van je land) misschien wel een goede prijs. Je krijgt dit soort instellingen echt niet door niets te doen.Bennie wrote:Ik neem aan dat je dit cynisch bedoelt? Zo niet, dan stel ik voor om in de toekomst op ditzelfde forum een summary te plaatsen van bovengenoemde spin off.. Ik denk dat we gaan grossieren in (bijna) blanco pagina's
Twee rijbanen van de A4 worden fysiek gescheiden d.m.v. betonnen afzettingen (dezelfde die ook bij wegwerkzaamheden worden gebruikt). De A44 gaat in zijn geheel dicht (net als de A5 tussen de A9 en A4), dus het is alleen een klein stukje A4. Verder de gebruikelijke politie escorte + verbod op inhalen indien het een zeer belangrijke / risicovolle VIP is.MTOW wrote:Ben benieuwd wat ze gaan doen met de route tussen Schiphol en Den Haag, of daar ook over de volledige afstand containers 2 hoog gaan neerzetten...
Inderdaad. Men is al bijna 2 jaar met het organiseren bezig. Echter, het idee om de top te organiseren was van eerder.Optimus wrote:Jullie doen net alsof er één partij of één (huidige) regering is geweest die dit heeft besloten en ten koste gaat van andere uitgaves. Ongetwijfeld lag een dergelijke top al langer op de planken om te organiseren en speelde dit dus al vóór de huidige regering en bezuinigingen. Gelukkig is Nederland geen absolute monarchie o.i.d. waar slechts de wil en ego van een dictator/koning/etc geldt en idereen zich daarnaar te schikken heeft. Er wordt ongetwijfeld zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen van de bewoners, bedrijven, maar ook van de gasten.
Op dit moment hebben wij het Internationaal Gerechtshof en Internationaal Atoomagentschap). Echter de gemeente Den Haag wil meer van dit soort instellingen binnen haar gemeente (begrijpelijk gezien de economische waarde van deze instellingen), en zo'n top is dan goede publiciteit. Als je het zo bekijkt is 40mio (+ een paar dagen ontwrichting van je stad en een deel van je land) misschien wel een goede prijs. Je krijgt dit soort instellingen echt niet door niets te doen.Bennie wrote:Ik neem aan dat je dit cynisch bedoelt? Zo niet, dan stel ik voor om in de toekomst op ditzelfde forum een summary te plaatsen van bovengenoemde spin off.. Ik denk dat we gaan grossieren in (bijna) blanco pagina's
Twee rijbanen van de A4 worden fysiek gescheiden d.m.v. betonnen afzettingen (dezelfde die ook bij wegwerkzaamheden worden gebruikt). De A44 gaat in zijn geheel dicht (net als de A5 tussen de A9 en A4), dus het is alleen een klein stukje A4. Verder de gebruikelijke politie escorte + verbod op inhalen indien het een zeer belangrijke / risicovolle VIP is.MTOW wrote:Ben benieuwd wat ze gaan doen met de route tussen Schiphol en Den Haag, of daar ook over de volledige afstand containers 2 hoog gaan neerzetten...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more