Dat is dan ook gelijk de interessante vraagstelling: KLC heeft natuurlijk een aantal bestemmingen waar de vraag niet zo groot is, maar die wel aangeboden worden voor het complete aanbod. Hoe is de strategie van KL/KLC met die bestemmingen als je dat afzet tegen die slots en eventuele groei van passagiers per slot?B767-300ER wrote:De A220 is voor KLM met de slotproblematiek juist niet interessant. Om te groeien zal er meer pax per slot moeten worden vervoerd. Dat ga je met een A220 niet redden
Iemand91 wrote:Eerste A350 voor KLM komt jaartje later
Staat voor morgen (17/8) in de planning, 1000ltnemaco wrote:Wat is de de exacte delivery date in augustus van PH-BHP, de laatste 787-900 (nr 13)?
Dan ben ik dat vergeten denk ik.nemaco wrote:Was al heel lang bekend
Iemand91 wrote:Eerste A350 voor KLM komt jaartje later
De levering van PH-BHP betekent ook een einde van ruim 47 jaar aan Everett toestellen aan KLM.YS11 wrote:Staat voor morgen (17/8) in de planning, 1000ltnemaco wrote:Wat is de de exacte delivery date in augustus van PH-BHP, de laatste 787-900 (nr 13)?
Die komen niet uit Everett.nemaco wrote:Er komen tussen juni 2019 en augustus 2021 nog 8 x 787-10’s bij
nieuwe 77W's zijn nog niet bevestigd en de 777X bestaat uit de 777-8 en 777-9.B767-300ER wrote:Die 787-10 worden gebouwd in Charleston maar gewoon afgeleverd vanuit Everett hoor.
En kwam er ook nog niet 1/2 77W bij?
De 777-8 bestaat volgens mij niet.
De tot nu toe geleverde 787-10's zijn vanuit Charleston geleverd.B767-300ER wrote:Die 787-10 worden gebouwd in Charleston maar gewoon afgeleverd vanuit Everett hoor.
Niet bekend. Vooralsnog niet.En kwam er ook nog niet 1/2 77W bij?
Nog niet écht nee.De 777-8 bestaat volgens mij niet.
Zie het Transavia onderwerp.XYZ wrote:'KLM to start wet-leasing B737s from Transavia in late 3Q18'
https://www.ch-aviation.com/portal/index
Wie weet er meer?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more