Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Numbercruncher wrote:
By the way: are there any differences between the 777-200's of Korean in cabin configuration? In other words: can we expect the entire fleet, or a subset? And if it is the latter, does anybody know what the subset is?
TIA
Grtz,
Robert W
Alle Korean 777-200's hebben eenzelfde configuratie
All Korean 777-200's have the same configuration
B767-300ER wrote:
Alle Korean 777-200's hebben eenzelfde configuratie
All Korean 777-200's have the same configuration
Behalve de HL7733 en de HL7734
Marco,
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik weet niet beter dan dat alle Korean 777-200 zijn van het type 2B5-ER, en dus een zelfde configuratie hebben (met ook allemaal dezelfde PW4090 motoren). Verkeerd gedacht cq aangenomen dus. Mag ik vragen wat het verschil is?
B767-300ER wrote:
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik weet niet beter dan dat alle Korean 777-200 zijn van het type 2B5-ER, en dus een zelfde configuratie hebben (met ook allemaal dezelfde PW4090 motoren). Verkeerd gedacht cq aangenomen dus. Mag ik vragen wat het verschil is?
Hangt er van af hoe je configuratie leest...ik maak uit jouw verhaal op dat jij de 'uiterlijke' configuratie bedoelde terwijl ik dacht dat je de cabine indeling bedoelde...volgens JP Airline Fleets hebben de 7733 en 7734 een cabine configuratie van F8C28Y225, of in normaal Nederlands, 8 First Class, 28 Business en 225 Economy stoelen en alle andere KE B772's een indeling hebben van F12C28Y261.
B767-300ER wrote:
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik weet niet beter dan dat alle Korean 777-200 zijn van het type 2B5-ER, en dus een zelfde configuratie hebben (met ook allemaal dezelfde PW4090 motoren). Verkeerd gedacht cq aangenomen dus. Mag ik vragen wat het verschil is?
Hangt er van af hoe je configuratie leest...ik maak uit jouw verhaal op dat jij de 'uiterlijke' configuratie bedoelde terwijl ik dacht dat je de cabine indeling bedoelde...volgens JP Airline Fleets hebben de 7733 en 7734 een cabine configuratie van F8C28Y225, of in normaal Nederlands, 8 First Class, 28 Business en 225 Economy stoelen en alle andere KE B772's een indeling hebben van F12C28Y261.
OKe zoalsik al zei je hebt gelijk
Apart dat er een verschil is van 40 plaatsen.in dezelfde kist. Meestal gebeurd dit om de first class wat op te krikken ten kosten van de de economyclass, echter zowel de first als de economy hebben hier minder plaatsen....
Ja maar die extra rij first class gaat niet ten koste van het aantal Economy stoelen.
Er zitten zelfs 36 extra stoelen in Economy, naast de 4 extra first seats.
Het verschil zit hem in de first class seats.
In de configuratie met 8 First seats zijn dat sleeper seats, en die zijn zo groot dat er 4 minder first seats en 36 minder economy seats in een 777 passen !!
Reken maar eens uit wat zo'n bedje naar Seoul moet kosten.