PH-BCEBiem wrote: ↑25 Feb 2021, 20:02 Volgens dit artikel heeft er al 1 737 van de KLM vloot een dome bovenop, is er bekend welk toestel dit is?
https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/cate ... onder-wifi
PH-BCEBiem wrote: ↑25 Feb 2021, 20:02 Volgens dit artikel heeft er al 1 737 van de KLM vloot een dome bovenop, is er bekend welk toestel dit is?
https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/cate ... onder-wifi
Vooral de in Charleston gebouwde secties 47 en 48 schijnen "quality issues" te hebben, zie voor meer achtergrond info :Inkjet wrote: ↑26 Feb 2021, 11:59 https://www.reuters.com/article/us-boei ... Abody_link
"Boeing is beginning painstaking repairs and forensic inspections to fix structural integrity flaws embedded deep inside at least 88 parked 787s built over the last year or so, a third industry source said."
Ik ben benieuwd of de drie geproduceerde KLM 787-10's hier ook mee te maken hebben.
PH-BVV heeft gisteren een testvlucht gemaakt onder de PH registatie, zie : https://flightaware.com/live/flight/PHB ... /KPAE/KPAE
Een 'circling approach'. Heb een keer in een toestel gezeten die een vergelijkbare manoeuvre uitvoerde op de 27, werd 24.
NXA lijdt aan 'engine trouble'. Heb horen zeggen dat het een fabricage issue is.
En aangezien Charleston de enige plek is waar ze 787-10's bouwen... vul in en kleur de plaatjes...747classic wrote: ↑26 Feb 2021, 13:03Vooral de in Charleston gebouwde secties 47 en 48 schijnen "quality issues" te hebben, zie voor meer achtergrond info :Inkjet wrote: ↑26 Feb 2021, 11:59 https://www.reuters.com/article/us-boei ... Abody_link
"Boeing is beginning painstaking repairs and forensic inspections to fix structural integrity flaws embedded deep inside at least 88 parked 787s built over the last year or so, a third industry source said."
Ik ben benieuwd of de drie geproduceerde KLM 787-10's hier ook mee te maken hebben.
https://aviationweek.com/air-transport/ ... ity-issues
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more