Teneinde meer info in de toekomst hierover te kunnen verschaffen is het wellicht handig in deze om mijn bron hier niet te vermelden.ehusmann wrote:B767-300ER wrote:Is dat erg belangrijk waar de info vandaan komt?Als je zo stellig dit soort beweringen maakt wel ja. Het maakt nogal verschil uit of je info bij een baliemedewerker, of de grote baas vandaan komt. Of is het gewoon jouw mening?B767-300ER wrote:Wellicht ben ik niet helemaal duidelijk geweest.
Ik bedoel niet zozeer dat enkelt MP dat wil. De KLM (of Kl/AF) wil dat....
MP heeft niet veel meer te vertellen nu...
Hiermee wil ik overigens niets in twijfel trekken, wat je zegt klinkt op zich best logisch en zou zomaar het geval kunnen zijn. Alleen ben ik het niet eens met je mening over de long haul pax
Erwin
Hopelijk begrijpen jullie dat. Overigens komt deze informatie uiteraard niet van zomaar een baliemedewerker.
Worden deze vluchten uitgevoerd onder LTU of onder AB callsigns?mipo72 wrote:En hoe zit dan met onze oosterburen om maar even af te wijken van dit topic.
Air Berlin had ook geen long haul vluchten maar nu LTU erbij zit hebben ze dat ineens wel.
MVG -300ER