Is dit Mario kart?Bennie wrote: ↑16 Nov 2021, 14:13Schade aan een reverser sleeve veroorzaakt door een bowser.patrick@tediek.com wrote: ↑16 Nov 2021, 13:16 Ik zie zojuist op flightradar, de PH-BQH vertrek met flightno KL9866, het toestel stond sinds 9 november in ACC.. Heeft iemand een idee wat er aan de hand was met het toestel?
Volgens A.net 7942 44652 PH-TFUGer wrote: ↑06 Dec 2020, 12:58 Vanmorgen deze foto op Twitter van TUI Netherlands Boeing 737 MAX 8 PH-TFU. Iemand bekend welk c/n en line nummer dit toestel heeft?
https://twitter.com/aeroimageschris/sta ... 75458?s=21
f/v voormalige Hawaiian machineT7 wrote:0915-1100 N685UA 767-300 United
Als je het artikel en de bijgevoegde tweets leest, dan lijkt het eerder andersom te zijn.Avgeek wrote:https://www.at5.nl/artikelen/195353/eas ... p-schiphol
Had de sleepdienst van KLM weer eens haast?
H32, de eerste regel die je quotePH-MAX wrote:YS11 wrote:H32
OO-MMT C560
PH-TLP FA7X
(P4-BDL) B787-8,no engines,still windows taped up.
In witch hangar is the P4-BDL stored now?
Testvlucht voor uitfasering en levering aan Cargoluxremco spotter wrote:Iemand enig idee wat de TNT 747 aan het doen is ?had om 1205 moeten landen op schiphol.maar keerde terug naar liege nu weer onderweg naar Nederland OO-THB
Widebody van de 04 zie je niet veel gebeuren.......nice!Aircolours wrote:Air France A330 just took-off runway 04.Aircolours wrote:Air France (dep after maintenance):
27-08-2014 ETD 11:00LT 332 CDG AFR 373V (arr 23/8)
brgds, Peter
MotorstoringBennie wrote:BAW431 (G-EUYG) keerde kort na de start (± 5000ft) terug naar Schiphol op 3 september. Reden onbekend.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more