Ik zie zojuist op flightradar, de PH-BQH vertrek met flightno KL9866, het toestel stond sinds 9 november in ACC.. Heeft iemand een idee wat er aan de hand was met het toestel?
Waarom zou er een nieuw interieur in het toestel moeten? Ik denk ( ik weet niet of er nog een interieur in het toestel is) KLM interieur prima is.. Vraag me af of ze hier wel geld voor hebben?. Wel mooi als de lease door zou gaan.
Stored @ Schiphol(toestellen die niet meer in de vloot terugkomen): 737-700 PH-BGR (repaint in white livery @ NWI 26 juni - 2 augustus 2021) De PH-BGR heeft de laatste 2 uur een (test)vlucht gemaakt boven NL, stukje Duitsland, Waddenzee en Noordzee met vluchtnummer KLM9851. Is dit een acceptatievlu...
PH-EZC 190 250 15-mei-21 OL ONV. PH-EZD 190 279 15-mei-21 OL ONV. Ik ben ook wel benieuwd wat er met deze twee gaat gebeuren. Tot nu toe heeft KLM de Embraers die uit de lease kwamen gekocht. Beiden toestellen vliegen vandaag nog steeds voor KLC als ik Flightradar bekijk. EZC is na de start vanaf E...
Gaat LH nu de 747's weg halen om evt issues met IL&T te voorkomen? Of stond deze vlucht al langer in de planning? Qua klimaat is LETL denk ik wel beter voor de toestellen (dit is een aanname, ik ben geen expert).