Ben benieuwd waar de geluidsruimte gevonden wordt om deze te stationeren. Van mij mag Soesterberg of Twenthe wel weer open maar dat is vooral dagdromen.
Officieel is het een circling maar dit noemen ze vaak een break-off. We weten wat er mee bedoeld wordt en zolang ATC het ook weleens een break-off noemt, dikke prima.
Deco onderhoud. [/quote] ik heb deze B787 gefotografeerd bij binnenkomst naar 27 met een break off naar 22, maar er was weinig veranderd aan de beschildering. Hoezo deco onderhoud. [/quote] Wat noem jij een verandering? Als alleen de bovenkant de vleugels geschilderd zijn dan heb je inderdaad niets ...
Als je in 2011 gestart bent bij KLM en nog steeds coco bent dan is dat waarschijnlijk je eigen keuze. De meesten zijn nu co iCA en sommigen hebben gekozen om bijvoorbeeld via co de functie van gezagvoerder bij KLC te doen.
Ik denk dat de afhandeling op buitenstations minder moet wennen dan op Amsterdam. De buitenstations zien dagelijks al Airbussen. Die boeit het niet welke kleur er op de romp staat. Voor het personeel op Amsterdam is het een grotere verandering. Overigens weet ik niet of Transavia tijdelijk weer pers...
Die constatering klopt. De spuithal in Amsterdam was aan een upgrade toe om onder andere aan nieuwe milieu-eisen te voldoen. KLM heeft toen gekeken of het die investering waard was en is tot het besluit gekomen dat het beter was om het spuiten van vliegtuigen uit te besteden. Het uitvoeren van C- en...
Het is natuurlijk niet de meest eenvoudige livery. Kan me voorstellen dat dat wel iets meer tijd kost vergeleken met een all blue kist. Naar mijn weten zit LH technik op Malta maar doet KLM geen onderhoud bij hun.
Dat snap ik. Ik zat meer te denken dat je ook hangaar capaciteit en de mensen op de werkvloer beschikbaar moet hebben. Met een paar kisten extra lukt dat nog wel maar een complete vloot lijkt mij lastiger.
Er zullen vast consequenties zijn, we gaan het zien.
Dat snap ik ook nog wel. Maar een widebody met een widebody vervangen gaat niet een wereld van verschil betekenen. Ben benieuwd in welke configuratie de 350-900/1000 gaan komen. Als dat een groot verschil is met de 777-200/330 dan ga ik mee met je.
Staat wel mooi bij dat de kisten geplaatst worden daar waar ze op dat moment nodig zijn met de dan geldende lokale regels. Dit is voorsorteren op krimp Schiphol. De perfecte move om productie over te hevelen.