De afstand Ams-Antillen is gewoon te ver voor een A321XLR met 1 class cabin.
Helaas!Iemand91 wrote: ↑21 Feb 2022, 00:19https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... us-a321neoVan de A321neo bestaan zelfs Long Range en Extra Long Range-varianten. Een kans voor Transavia om verre vluchten uit te voeren, zoals bijvoorbeeld naar de Antillen?
“Die vraag krijg ik regelmatig, zeker van onze vliegers, maar ik kan zeggen dat het nadrukkelijk niet onze intentie is om de Long Range-versie te bestellen en daarmee over lange afstanden te gaan vliegen. Dat is ook niet ons bedrijfsmodel. We blijven bij het huidige portfolio, dat strekt tot bestemmingen in het Midden-Oosten en Noord-Afrika.”
Net als de HXK, die de dezelfde riedel
Met PH- reg, en HV kleuren?Aircolours wrote: ↑06 Apr 2022, 12:56 Vanaf einde zomerseizoen 2022 gaat Transavia een 5-tal ex Blue Air 737-800s huren voor een meerjarige periode. Dit o.a. ter vervanging van uitfaseringen van oude -700s en 1 -800.
In ieder geval PH-registraties. Ik neem aan dat ze ook in HV kleuren worden gespoten omdat het een meerjaren lease is.YS11 wrote: ↑11 Apr 2022, 11:32Met PH- reg, en HV kleuren?Aircolours wrote: ↑06 Apr 2022, 12:56 Vanaf einde zomerseizoen 2022 gaat Transavia een 5-tal ex Blue Air 737-800s huren voor een meerjarige periode. Dit o.a. ter vervanging van uitfaseringen van oude -700s en 1 -800.
Nee volgens deze post is het de PH-HSK bekijk het hier maar. Heb zelf ook een foto gezien met de letters SK dus dat zegt ook al genoeg.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more