Vanuit de MP wandelgangen :Iemand91 wrote: ↑27 Jun 2023, 23:35 PH-CKC op MZJ, 25 juni 2023: https://www.flickr.com/photos/146108410 ... st-2oKARVE
Deur of niet, blijkbaar is een hangaar ook geen verplichting747classic wrote: ↑29 Jun 2023, 12:03Naar verluidt omdat er geen deuren in de hangaar zitten en dat schijnt nu te moeten. Dat is het gerucht in ieder geval.Iemand91 wrote: ↑27 Jun 2023, 23:35 PH-CKC op MZJ, 25 juni 2023: https://www.flickr.com/photos/146108410 ... st-2oKARVE
...
De foto van CKC in MZJ laat inderdaad geen hangaardeuren zien, wel veel blauwe lucht
Alleen een ambtenaar kan dit soort idioterie bedenken.747classic wrote: ↑29 Jun 2023, 12:03Vanuit de MP wandelgangen :Iemand91 wrote: ↑27 Jun 2023, 23:35 PH-CKC op MZJ, 25 juni 2023: https://www.flickr.com/photos/146108410 ... st-2oKARVE
De CKC ging niet meer naar Jakarta voor onderhoud ivm Europese regels. Naar verluidt omdat er geen deuren in de hangaar zitten en dat schijnt nu te moeten. Dat is het gerucht in ieder geval.
Vlak voordat de CKC zou vertrekken veranderde de bestemming naar MZJ. Vervolgens moest nog een stop in Tucson worden gemaakt om spares te lossen. Geen maindeck loader op MZJ.
De foto van CKC in MZJ laat inderdaad geen hangaardeuren zien, wel veel blauwe lucht
Zag in een ander forum dat de EASA "approval for base / heavy maintenance" van GMF in Jakarta is ingetrokken !747classic wrote: ↑29 Jun 2023, 12:03Vanuit de MP wandelgangen :Iemand91 wrote: ↑27 Jun 2023, 23:35 PH-CKC op MZJ, 25 juni 2023: https://www.flickr.com/photos/146108410 ... st-2oKARVE
De CKC ging niet meer naar Jakarta voor onderhoud ivm Europese regels. Naar verluidt omdat er geen deuren in de hangaar zitten en dat schijnt nu te moeten. Dat is het gerucht in ieder geval.
Vlak voordat de CKC zou vertrekken veranderde de bestemming naar MZJ. Vervolgens moest nog een stop in Tucson worden gemaakt om spares te lossen. Geen maindeck loader op MZJ.
De foto van CKC in MZJ laat inderdaad geen hangaardeuren zien, wel veel blauwe lucht
Nee deze was gepland voor Aankomst op AMS vandaag om 1400LT. Dus was wel echt omgeleid, route was MZJ(-TUS?)-MIA-AMS.mac wrote: ↑05 Aug 2023, 19:35 Zou het kunnen doordat het vluchtnummer vaak gebruikt is als vluchtnummer voor vluchten naar Miami en dat FR dit dan oppakt als een uitwijk als deze niet naar Miami geraakt maar gewoon een testvlucht heeft gemaakt tussen MZJ-TUS? Is de heenvlucht ook via TUS gegaan vanwege highloader issues of iets dergelijks? En dus de spullen gewoon weer meeneemt op de terugweg?
100 procent was het een noodzaak, aankomst was ook gepland voor gister 1400LT op AMS..patrick@tediek.com wrote: ↑06 Aug 2023, 11:46 De CKC is inmiddels in MIA aangekomen. Als ik het flightpath vergelijk van de diversion en de vlucht naar MIA zien deze er het zelfde uit. Ik zou dan toch haast denken dat de diversion naar TUS niet in de planning was en een pure noodzaak was.
Enig idee wat de oorzaak was?niekkie wrote: ↑06 Aug 2023, 12:06100 procent was het een noodzaak, aankomst was ook gepland voor gister 1400LT op AMS..patrick@tediek.com wrote: ↑06 Aug 2023, 11:46 De CKC is inmiddels in MIA aangekomen. Als ik het flightpath vergelijk van de diversion en de vlucht naar MIA zien deze er het zelfde uit. Ik zou dan toch haast denken dat de diversion naar TUS niet in de planning was en een pure noodzaak was.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more