Ik denk dat er inmiddels genoeg spotters zijn die in die periode nog niet geboren waren of waarvan de ouders toen net leerden lezen en schrijven.
Er is een reële kans dat Rotterdam eerder dicht is dan de laatste HV 737 is vertrokken:robin27198 wrote: ↑26 Jan 2024, 16:31 A320 Neo heb je nodig op Rotterdam. Als het hoog zomer is en goed heet ga je tegen performance issues aanlopen met een volle A321 neo.
Sinds vanochtend is de transponder van de YHX actief.KLMSafetyHerald wrote: ↑25 Jan 2024, 17:59 Testregistratienummers voor de A321neo's
PH-YHY - 11818 - D-AVZC
PH-YHX - 11891 - D-AZXN
PH-YHW - 11905 - D-AZYD
PH-YHA - 11919 - D-AZXT
Baan op RTM is 2199 x 45m
Ben dan benieuwd welke verbouwing je dan bedoelt?FredvZ wrote: ↑04 Feb 2024, 14:22Er is een reële kans dat Rotterdam eerder dicht is dan de laatste HV 737 is vertrokken:robin27198 wrote: ↑26 Jan 2024, 16:31 A320 Neo heb je nodig op Rotterdam. Als het hoog zomer is en goed heet ga je tegen performance issues aanlopen met een volle A321 neo.
De discussie rondom het voortbestaan blijft maar weer oplaaien en de paar geleden gestarte verbouwing lijkt ook niet echt op te willen schieten.
De verbouwing waar in 2018 mee is gestart. De nieuwe passagiersterminal is opgeleverd, maar een deel van het complex hangt nog steeds aan elkaar met portocabins. Ook een deel van de wegen en parkeerplaatsen hebben (nog steeds) een tijdelijk karakter. Tussen de terminial de parkeerplaas voor de deur ligt bijvoorbeeld een rijbaan die zomaar ergens begint een stuk verderop weer eindigt.EHRD88 wrote: ↑06 Feb 2024, 10:38Ben dan benieuwd welke verbouwing je dan bedoelt?FredvZ wrote: ↑04 Feb 2024, 14:22Er is een reële kans dat Rotterdam eerder dicht is dan de laatste HV 737 is vertrokken:robin27198 wrote: ↑26 Jan 2024, 16:31 A320 Neo heb je nodig op Rotterdam. Als het hoog zomer is en goed heet ga je tegen performance issues aanlopen met een volle A321 neo.
De discussie rondom het voortbestaan blijft maar weer oplaaien en de paar geleden gestarte verbouwing lijkt ook niet echt op te willen schieten.
Op elk militair veld waren voldoende geruchten. Zoals de goed ingevoerde spotter die het gerucht verspreidde “deze week elke dag WW F-4G’s op Soesty!” en dan kwamen er nul. Uiteraard. En dat soort geruchten waren er al-tijd.
Volgens deze post eerder in dit topic gaan de 4 737-700 en 2 (oudste?) -800 eruit eind dit jaar, of het voor part-out of een andere toekomst is dat wordt niet gemeld en weet ik ook niet...
//Edit: twee posts boven de eerste quote over de phase-out staat deze nog:Aircolours wrote: ↑27 Dec 2023, 17:20
Het gaat meer om aantallen stoelen. Eind 2024 gaan er 4 737-700s en 2 737-800s uit en zijn er 6 A321s bijgekomen. Een verschil, als ik het goed berekend heb, van 418 stoelen meer aan capaciteit .
Beide te vinden op pagina 125 van dit topicrobin27198 wrote: ↑21 Dec 2023, 15:42
Wat ik weet zal winter 2024/2025 de eerste paar de vloot uit gaan (bind met er niet op vast) maar zou gaan om de oudste 2 -800 en de volledige -700 vloot
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more