Het eersteCURAviation wrote:Wat is het laatste nieuws omtrent Martinair en hun passagiers- en vrachtdivisie. Blijft Martinair passage nog bestaan of worden ze een volledige luchtvrachtmaatschappij?
CURAviation
Het eersteCURAviation wrote:Wat is het laatste nieuws omtrent Martinair en hun passagiers- en vrachtdivisie. Blijft Martinair passage nog bestaan of worden ze een volledige luchtvrachtmaatschappij?
CURAviation
Waarom moet je als bedrijf iets bevestigen als het reeds al bestaat?CURAviation wrote:B767-300ER, is het nu dan bevestigd door MP/KL dat MP de passage houdt naast de vrachtdivisie?
CURAviation
Totdat de laatste B767 van ellende uit elkaar valt dan.....B767-300ER wrote:Er is geen sprake van stoppen met passage.
intruder wrote:dan kan het dus ook gewoon zo zijn dat het een onderhouds contract is voor de motoren van de MD-11, aangezien die dezelfde motoren hebben met een iets andere opbouw....
Just 4 the record; De 767's hebben de PW4060's en de MD-11's hebben de PW4462Gonzo wrote: Bij de weg het P&W contract is voor de PW4056, PW4060 en PW4462 motoren.
Eind deze maand is het zover. Komt gelijk met commerciele vracht uit Amerika aan op AMS via EIN.Gonzo wrote:Op dit moment is MP bezig de PH-MPR weer klaar te maken voor operationeel gebruik, dit wordt met samenwerking van Evergreen gedaan.
Het is nog niet bekend wanneer de PH-MPR terug komt maar dat zal niet lang meer duren. Dit gaat voor de crew veel betekenen aangezien de BCF en de ERF nogal verschillen qua performance en motoren en instrumentaria, het is de bedoeling binnen MP dat de vliegers zowel de ERF als de BCF gaan vliegen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more