Als ik het heb over de vrachttak dan wordt er nu/op dit moment en de komende tijd bij Martinair gewoon winst gemaakt, bij KL niet anders.B767-300ER wrote:Moah, het verlies ligt niet alleen in FrankrijkSilvester wrote: Zolang er in Frankrijk zelden tot nooit winst is gemaakt bij de vrachttak, bij KL wel , en bij MP nog meer dan is het misschien een spelletje van tijdelijke aard, maar zo gauw de cijfers spreken dan hebben de bonden echt niets meer in te brengen.
Winst is winst en verlies is verlies.
Alleen het verlies is NL is minder slecht, wat het gemidelde omhoog trekt.
Ik ben er van overtuigd dat ieder die operationeel werkt bij MP en/of KL weet dat er winst wordt gemaakt, we werken ons het zweet uit de naad met minder mensen wel weer meer werk.
Het ligt alleen aan de rekenmeesters om uit vissen waar komt het geld binnen komt en waar het geld weer uit gaat.
Wie dat wel hard op heeft gezegd is Gregorowitsch die heeft gezegd dat Martinair dit boekjaar weer in de zwarte cijfers komt.
Verder ben ik van overtuigd dat ieder die weet hoe er in de loods van Martinair/Menzies wordt gewerkt, de KLM loods en hoe ( star en inefficient ) er gewerkt wordt bij G1XL van Air France op CDG, dat de laatste de groei en werkwijze van MP/KL niet over kan nemen.
Dat er mensen speculeren over een Martinair France is naar mijn insziens dus grote onzin omdat ze de werkwijze van Martinair in Frankrijk niet over kunnen nemen.
Maar de cijfers mogen het gaan zeggen.