B767-300ER wrote:5 operationeel. MP krijgt nog maar 9 producerende eenheden. 5x11 en 4x74. 1x11 reserve
Tellen kunnen we allemaal. Dat zijn er inderdaad 6.ErwinS wrote:MCT gaat weg.
we houden
MCP
MCS
MCR
MCU
MCW
MCY
Ik tel 6.....
[ Post made via Mobile Device ]
B767-300ER wrote:Tellen kunnen we allemaal. Dat zijn er inderdaad 6.ErwinS wrote:MCT gaat weg.
we houden
MCP
MCS
MCR
MCU
MCW
MCY
Ik tel 6.....
[ Post made via Mobile Device ]
Echter zoals ik het aangeef mogen er maar 5 van de 6 produceren. Dit ondat er maar 9 producerende eenheden mogen zijn. 9 eenheden -4x ERF is 5 stuks over voor de M11. Nummer 6 gaat straks lekker zandhappen op oost.
(Ik gok zomaar dat dat duurt tot aan er weer een leasecontract van de 11 afgelopen is, maar dat is puur een gok)
[ Post made via Mobile Device ]
En wat bedoelen we hiermee?ErwinS wrote: Altijd fraai om een discussie met je aan te gaan aangezien je altijd alles toch al weet.....
En dan even inhoudelijk, want daarvoor zijn we tenslotte hier.ErwinS wrote: Nummer 6 zoals je het noemt word niet een vaste kist. Anders hadden we de Yankee wel kunnen laten staan zandhappen zoals je dat noemt. De 6e spare kist is virtueel dus er zijn wel degelijk 6 vliegende 11´en. Alleen er wordt geplanned met 5 units, de 6 blijft volledig inzetbaar.
E-B767-300ER wrote:En dan even inhoudelijk, want daarvoor zijn we tenslotte hier.ErwinS wrote: Nummer 6 zoals je het noemt word niet een vaste kist. Anders hadden we de Yankee wel kunnen laten staan zandhappen zoals je dat noemt. De 6e spare kist is virtueel dus er zijn wel degelijk 6 vliegende 11´en. Alleen er wordt geplanned met 5 units, de 6 blijft volledig inzetbaar.
Ik heb nergens beweerd dat nummer 6 een vaste kist is.
Ik heb enkelt gezegd dat er altijd 1 geparkeerd word (of zoals jij het zegt, spare kist, komt op hetzelfde neer, ik noem het zandhappen op Oost. Kan ook onderhoud zijn, weet ik het)
Echter in de operatie zullen er nooit meer dan 5x11 tegelijk operationeel zijn.
( En zoals ik al zei, puur een gok: als er een leasecontract afloopt van een van de M11's, zal die 6e spare kist snel verleden tijd zijn, heb alleen de leasedata ff niet bij de hand. nogmaals dit is puur een gok,)
76-er is volgens mij eenzelfde mening toegedaan. Zie enkele posts boven de mijne.
Neem aan dat hij weet waarover hij praat, hij vliegt tenslotte op de rode kisten
B767-300ER wrote:Rijmt mijns inziens prima.
In de efteling verkoopt men ook sprookjes.
AFKLM sloot vorig jaar bij zojn volle verstand het RvA af. Nog geen jaar later kan dat weer overboord. Zal met dit exact hetzelfde gaan
Maar goed Coati. Zomaar even een vraag. Wat voor kisten heeft KLM/AF besteld ter vervanging van de 7x M1F? O nee wacht even. Het zijn er ng maar 5 die vervangen moeten worden. Ik hoor graag van je. Maar over 3 jaar vliegen er enkelt nog maar 4x ERF's, in blauwe kleuren, vracht voor AFKLM.
[ Post made via Mobile Device ]
Ok. Kleine correctie. Het gebrek aan visie moet dat uiteraard zijn.mac wrote:Een visie heeft met ondernemen te maken. Bij AF/KLM is het politiek bedrijven ipv ondernemen. Daar heb je geen visie voor nodig.
Excuus, ik bedoelde dat ik mezelf corrigeerde, niet jou!mac wrote:Dat zeg ik toch? Of vind je dat AF/KLM nog aan het ondernemen is?
[ Post made via Mobile Device ]
Kleine correctie op mezelf, moet uiteraard gebrek aan visie zijn.B767-300ER wrote: Dat heeft mijns inziens niets met de wondere wereld van het bedrijfsleven te maken, maar puur met visie.
Nee, integendeel.mac wrote:Dat zeg ik toch? Of vind je dat AF/KLM nog aan het ondernemen is?
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more