Op de BXU na (is een -8BK) zijn alle KLM -800s ook 8K2 versies, inclusief diegene on order. Zelfs de -900 staan als 9K2 in de boeken.B767-300ER wrote:De laatste NG orders waren toch al van de gezamenlijke groep, daar KLM nu 738's krijgt met het 8K2 (Transavia) type ipv 806 (KLM) ?
Frank,HV757 wrote:Trans heeft als eerste binnen de groep de NG's besteld. De specs zijn wel gezamenlijk met de KLM afgesproken om uitwisselbaarheid (zgn 'MILA' programma) mogelijk te maken. Omdat de 'K2' dus helemaal gecertificeerd was is de KLM hierop meegelift. Scheelt een hoop euries de '06' ook weer gecertificeerd te krijgen. Vandaar dat de NG's bij de KLM ook 'K2' hebben gekregen. er zitten weliswaar wat kleine verschillen in de HV en KL kisten (geen HF, single FMC bij KLM, bekende transmit knopje op glareshield bij KLM en in de cabine wat verschillen (grotere fwd pantry bij KLM, video bij HV, flight safety equipment soms op andere plaatsen aan boord etc)
Frank
Zoals in je andere topic inderdaad rij 15 en 16 en alleen op rij 16 kan je stoel naar achteren op rij 15 dus niet.B767-300ER wrote:Iemand die bekend is met Transavia die mij antwoord kan geven op deze vraag?
klikkerdeklik
Bedankt alvast!
Als iemand hier de regi's bij kan zetten, dan ben ik een blij manvrieswj wrote:Op dit moment staan de volgende datum gepland voor terugkeer van de GOL kisten, waarbij opvalt dat de laatste pas begin november terug gaat
5 September
26 September
3 oktober
24 oktober
5 november
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more