Royaljordanian wrote:Hello
Gisteren (11JUN2014) heeft de PHHZN (HV5765 naar GRO) een redelijke klap gemaakt met een dier (vermoed vogel, maar niet bevestigd.) Zag op facebook een foto van een bevriend piloot en hij had een foto gemaakt van de neus van de PHHZN en deze zag er redelijk ingedeukt uit en de neus en cockpitramen zaten redelijk onder het bloed.
Toestel is volgens laatste info nog steeds in GRO.
Mvg,
Haha, ik gok dat er gedoeld wordt op de komende winter periode.B767-300ER wrote:Verhuurd vooralsnog niets. Er wordt aankomende zomer alleen gehuurd...
Nu nog niks over te zeggen, maar gezien het verleden + omscholing TD (binnen 5 jaar nadat de eerste NG afgeleverd werd waren de 733's buiten dienst) gewoon de MAX8. Al vliegt TVF op dit moment met een lease a320.Berven wrote: Gaat HV meer Boeings 737 kopen,in de toekomst zoals MAX8 of MAX9 of Airbus A320NEO of Airbus A321NEO?
B767-300ER wrote:Ha. Berven is er ook weer. Zijn die triple 7's van Corendon er al?
B767-300ER wrote:Ha. Berven is er ook weer. Zijn die triple 7's van Corendon er al?
Berven wrote: Heel interesant is dat Arkefly 2 Boeings 777 bij krijgt, natuurlijk gaan ze ook op drukke routes vliegen vanaf Amsterdam naar Curacaq, Aruba, mogelijk ook op Antalya in de zomers. OR vliegt bijna dagelijks op Antalya, neem ik aan. Dus dat is een mooie opsteker voor OR met zo'n grote T7 te vliegen! Hoeveel passagiers kunnen er in een 777 van OR is maar de grote vraag. Het zou ook 350 pax kunnen zijn in 3 klassen uitvoering. En ja welke registratie krijgen ze dan als ze afgeleverd zijn op Schiphol?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more