Haha, ze kunnen zo te zien de correcte SID ex AMS ook niet vinden, net voor Londen ineens haaks de flank uit.
Haha, ze kunnen zo te zien de correcte SID ex AMS ook niet vinden, net voor Londen ineens haaks de flank uit.
Radjesh Radjkoemar, directeur van de Surinaamse Luchtvaart Maatschappij (SLM), is woensdag op non-actief gesteld. Wat de exacte reden is voor het besluit, is nog niet duidelijk. Radjkoemar nam het roer bij de SLM over op 1 september 2019. Hij volgde Gerard Lau op, wiens contract na een jaar niet meer was verlengd.
Lau werd op 3 juli 2019 op non-actief gezet door de raad van commissarissen (rvc) van het staatsbedrijf. Hij kwam in clinch met de rvc omdat hij op eigen houtje een overeenkomst was aangegaan voor de aankoop van een Airbus. Dit terwijl de toenmalige regering een Boeing 787 Dreamliner prefereerde en over de aankoop daarvan al verregaande afspraken had gemaakt met een leverancier.
De lease eindigt in April 2021.B767-300ER wrote: ↑17 Oct 2020, 07:50 De 77 was toch maar voor anderhalf jaar voordat de 78 kwam?
Daarvan is de helft nu al ruim voorbij
Naar het schijnt, blijft de kist, langer door vliegen dan April 2021747classic wrote: ↑17 Oct 2020, 11:15De lease eindigt in April 2021.B767-300ER wrote: ↑17 Oct 2020, 07:50 De 77 was toch maar voor anderhalf jaar voordat de 78 kwam?
Daarvan is de helft nu al ruim voorbij
Bron ?YS11 wrote: ↑24 Dec 2020, 11:43Naar het schijnt, blijft de kist, langer door vliegen dan April 2021747classic wrote: ↑17 Oct 2020, 11:15De lease eindigt in April 2021.B767-300ER wrote: ↑17 Oct 2020, 07:50 De 77 was toch maar voor anderhalf jaar voordat de 78 kwam?
Daarvan is de helft nu al ruim voorbij
https://www.dbsuriname.com/2020/12/23/w ... or-de-slm/De waarnemend directeur stelt dat de Boeing 777-200 oorspronkelijk bedoeld was als een overbruggingstoeslag. Dat was volgens de oorspronkelijke onderhandelingen. "Maar nu heeft de leaser, de eigenaar van het toestel, aangeboden dat wij het langer houden. De leaseovereenkomst wordt mogelijk verlengd. De oorspronkelijk leaseovereenkomst verloopt rond juli 2021", geeft de waarnemend directeur te kennen.
Onderhoud en operationele ondersteuning komt al jaren bij Lufthansa Technik vandaan, ook voor de 340s. LHT levert deze diensten ook al voor de 787.747classic wrote: ↑24 Dec 2020, 13:41
Bron ?
Heb nog niets daarover gelezen in de de Surinaamse pers, maar misschien heb ik het gemist.
Overgang naar een 787 geeft echter weer nieuwe problemen :
- Geen 787 onderhoudservaring.
- Welk type (-8,-9 of zelfs een -10 ?)
- Nieuw motortype. (RR of GE ?), voorkeur voor RR ?
- Technische en/of operationele samenwerking met KLM of een andere maatschappij (TUI ?)
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more