Dit zegt denk ik al heel veel..maar volgens een woordvoerder is er absoluut geen sprake van het verhuren van KLM-vliegtuigen.
Dit wordt waarschijnlijk een (Nederlandse)politieke beslissing, waaraan KLM wel mee moet doen, om de corona steun te houden.Keith 747-400 wrote: ↑03 Jul 2021, 00:21 https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/cate ... -huren-van
777-200 leasen misschien?
...gaat verder op15 september 2021 - 14:04
Surinam Airways (SLM) onderhandelt over de huur van een Airbus A330-200.
Het gaat om een exemplaar dat tot voor kort bij KLM in dienst was,
zo melden bronnen binnen de Surinaamse luchtvaartmaatschappij aan deze site.
Het gaat om ofwel de PH-AOM of de PH-AON...
Hangt af hoeveel pax SLM er in wil stoppen. Weet alleen dat veel VFR verkeer erop zit en weet niet of die ook de stap maken naar Business class of Premium Economy. KLM stopt er 268 in de A332, misschien wil SLM wel 300 pax (minder Bus meer Eco)patrick@tediek.com wrote: ↑15 Sep 2021, 19:23 Waarom zou er een nieuw interieur in het toestel moeten? Ik denk ( ik weet niet of er nog een interieur in het toestel is) KLM interieur prima is.. Vraag me af of ze hier wel geld voor hebben?. Wel mooi als de lease door zou gaan.
Waarom zou je iets aan het interieur veranderen, mede gezien de financiele situatie va SLM.patrick@tediek.com wrote: ↑15 Sep 2021, 19:23 Waarom zou er een nieuw interieur in het toestel moeten? Ik denk ( ik weet niet of er nog een interieur in het toestel is) KLM interieur prima is.. Vraag me af of ze hier wel geld voor hebben?. Wel mooi als de lease door zou gaan.
De plannen voor de 787 zullen inderdaad wel geschrapt zijn. Overigens gaat het om een ex-KLM kist, dus het zal bij de leasemaatschappij zijn. Een A332 is wel ongeveer de goedkoopste optie om een widebody te vliegen, naast een 767 maar die zal dan wel ouder zijn.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more