en het gewicht is ook de reden die genoemd wordt voor de aanpassingen;ehusmann wrote:Dus ja, de F-35 is inderdaad zwaarder dan zowel de F-15 als de F-18
Het is nieuws omdat het door de minister zelf werd aangekondigd (ik denk persoonlijk als zoethoudertje voor de omwonenden van zowel Volkel als Leeuwarden)Wijgert IJlst wrote:Omdat je iets wat de intentie of het plan is, ook niet 1,5 jaar van te voren gaat aankondigen als nieuws.
Tuurlijk wel. Toen het kabinet voor het eerst de intentie uitsprak om de JSF aan te gaan schaffen was de beslissing nog jaren weg, maar stond het wel op alle voorpagina's. Volgens jouw beredenering is dat dus ook geen nieuws?Wijgert IJlst wrote:Omdat je iets wat de intentie of het plan is, ook niet 1,5 jaar van te voren gaat aankondigen als nieuws.
De F-35B misschien, maar ga ff op Eglin in de landing staan, daar vliegen beide types door elkaar en het is echt totale onzin dat het (veel) luider zou zijn dan een F-16.Alpha Kilo One wrote:Overigens: een JSF veroorzaakt een geluidsbelasting van 107 dB in de landing ???
Lijkt me echt nogal veel.. Of mis ik iets?
Zeg dat ff tegen het programma zelf dan; http://www.jsf.mil/news/docs/20141031_F ... ummary.pdfPolecat wrote:De F-35B misschien, maar ga ff op Eglin in de landing staan, daar vliegen beide types door elkaar en het is echt totale onzin dat het (veel) luider zou zijn dan een F-16.
Oh, geen totale onzin dus?Polecat wrote:Ik weet het ja, en bij de start is het ook wel een ander verhaal...
Iedereen vlucht naar perceptie en beleving als het gaat om het geluid. Feit is (denk ik) toch, dat 'ie, volgens de normaal te doen gebruikelijke metingen, meer geluid maakt.Polecat wrote:Maar dan zal dat verschil tijdens de landingsfase het minst opvallend zijn van alle vluchtfases, want ongezien konden wij het verschil in volume niet waarnemen..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more