nemaco wrote: ↑29 Sep 2024, 15:43
Weet iemand waarom PH-EXC out of service is? Gaat deze voor Air France vliegen?
De EZH en EZZ staan ook in WAW voor onderhoud. In het verleden zijn vier toestellen (EZI/K/T/U) na onderhoud daar naar Hop vertrokken, maar veel andere niet.
Ger wrote: ↑25 Sep 2024, 11:26
De toekomstige A321NEO PH-AXB heeft op 23 sep de B vlucht gemaakt en 25 september de C vlucht Callsign AIB144. Volgens een LinkedIn post is het KLM acceptatie team al in Hamburg.
Op Twitter (of X) lands de AXB vanmiddag op de thuisbasis.
De PH-YHB staat inmiddels twee weken aan de grond. Binnenkort wordt het zevende toestel afgeleverd en intussen leased HV vrijwel continue capaciteit bij. Heeft dit nog te maken met personeelstekort?
Vraagje. De PH-BHE staat al ongeveer 2,5 maand aan de grond. Nu weet ik dat er te kort aan technici is, maar dit is toch wel erg lang voor heavy maintenance. Weet iemand wat er aan de hand is?
Dus niet alleen voor internet als ik het goed begrepen heb. Betekend dit ook dat de KLM toestellen die dit niet hebben, geen internet of Wi-Fi aan boord hebben? De 'radome' op het dak is voor internet. Er zit er ook een op de neus voor de weer-radar. Het gaat erom dat radiofrequenties worden doorge...