dat is een hele simple bron die iedereen kan bekijken. Blz 39 https://www.airfranceklm.com/sites/default/files/financial_statements_and_notes_air_france_klm_as_of_june_30_2022.pdf Intern gaan er alweer andere getallen rond. We gaan het zien. Bedoel je nog minder 787's dan in de cijfers staan? Die A...
Ik ben benieuwd hoe men op deze getallen komt. Als ik kijk naar de vlootplanning dan zie al 21 A321's voor KL staan en 27 voor HV. Dat is dan alleen de NL tak. dat is een hele simple bron die iedereen kan bekijken. Blz 39 https://www.airfranceklm.com/sites/default/files/financial_statements_and_not...
Ik ben benieuwd hoe men op deze getallen komt. Als ik kijk naar de vlootplanning dan zie al 21 A321's voor KL staan en 27 voor HV. Dat is dan alleen de NL tak.
Schijnt dat onderdelen en mensen met de kennis om deze onderdelen te mogen aanraken nogal schaars zijn. Bijzonder antwoord.... Mensen met kennis zijn er genoeg bij het RJC. Er is een wereldwijd tekort aan serviceable motoren. Daar is het wachten op. Daarom schreef ik ook schijnt. Het is wat ik te h...
Ik betwijfel op KLM minder gaat vliegen en dan grotere kisten inzetten, dan levert het Schiphol niks op als airlines massaal met grote kisten komen. Het is nu meer de vraag of Air France het netwerk niet overneemt en de transfers naar CDG laat komen om zo SPL te ontlasten. [/quote] Als de plannen we...
wingview wrote: ↑17 Jun 2022, 11:32
Die zal welkom blijven, ik denk dat de Embraers het lastiger gaan krijgen. Het aantal vluchten wordt minder dus ipv 10 vluchten naar LHR bijvoorbeeld worden dat er misschien 7 maar met grotere toestellen. De passagiers aantallen blijft hetzelfde.