Heb afgelopen jaar stage gelopen bij MP L/C en wat ik over algemeen hoorden was dat men liever zuinigere type kisten willen ipv de MD-11, 777 zou dan een goede vervangingen zijn, de vloot zou dan bestaan uit 777 en 747 ERF en BCF. Helaas heeft de luchtvaartgroep geen geld om komende jaren bij MP aan...
Alleen de PH-TFD heeft Sky Interior, hoe het zit met fuelstop op de kaapverde weet ik niet. 2 jaar geleden met OR naar Kathmandu geweest met fuel stop op bahrain. Op heenreis mochten we het vliegtuig uit en werden naar de terminal gebracht en op de terugreis mochten we niet vliegtuig niet uit en sto...
Weet iemand waarom ArkeFly eigelijk niet naar Marokko vliegt? Bijna alle landen rond de middellandse zee worden aangevlogen maar Marokko niet, terwijl Agadir en Marrakech denk ik prima in het aanbod passen. Of heeft Arkefly een deal met Transavia?
Weet iemand waarom de PH-AHX zolang op het Romeo platform staat? Af en toe staan idd Arkefly, Corendon & AmsterdamAirlines daar maar nooit zolange tijd.
Excuus, heb me even vergist in de ligging van BAH ten opzichte van DXB, en DXB wordt "de" bestemming van de twee en dus niet BAH zoals ik eerder beweerde. Bahrain is hoogstwaarschijnlijk inderdaad tech/crew stop. Dat is ook logischer want de crew stapt af in BAH en komt er een nieuwe crew...
Logisch dat MH naar OneWorld gaat, Vietnam Airlines en Garuda zijn toch 2 grote spelers in Zuid Azie voor SkyTeam en dan zou MH daar nog eens bij komen. en bij Star alliance is in Zuid Azie ook goed vertegenwoordigt met Thai en SQ. Oneworld nog niet zo. Had liever MH bij Skyteam gezien dan Saudi !