Niet perse. Wellicht een aantal vluchten in het hoogseizoen om de extra vakantiegangers te vervoeren.KMwecare wrote:Kleine kans dus dat de H t/m K dus hier ooit heen zullen komen
Zal eerder geleidelijk gaan. Uieindelijk zeker weten ja.E-R-I-C wrote:Denk dat ze dan makkelijk zelfs 2x 77W kunnen vullen of B787/77W
Zodra slots toegekend worden gaan ze richting double daily. 2x 787 is dan best mogelijk.E-R-I-C wrote:Ik verwacht niet de QR nog terug gaat naar kleinere kisten ivm goede pax load.
Helaas niet. Het wordt de TC-ACF, reguliere 747-400SF.YS11 wrote:1030-1520 B777F SAUDIA CARGO,SV0933/0934
Slot: 1200 LTtonjochems wrote:Departure of 5Y-KZX to IST. Times tba
Volgens CISS zal PH-MCW ons als MP6061 met routing MIA-MHV op 5 maart voorgoed verlaten.Ivarb98 wrote:waarschijnlijk gewoon de normale lijnvlucht, 15:00, deze tijd wordt ook het meest genoemd op FacebookJohanvRossum wrote:Is de vertrektijd van de MCW al bekend voor 5 maart? of heb ik hem over het hoofd gezien
De reeks van de registratie insinueert dat dit een 77F zou zijn zijn. De A330F's staan als A7-AFx geregistreerd.rené wrote:A7-BFJ A330F Qatar Cargo (22/2)
25-2 00:30Z als UX2003.jeroenvn wrote:Is er al een vertrek tijd bekend van die Air Europa EC-MIO
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more